måndag 12 maj 2014

Grisar på grönbete

Jösses va länge sedan det var jag la upp nåt här på bloggen nu. Som tur är har det inte varit lika dött i syverkstan som det ser ut som här men bilderna på det jag sytt har bara lagts upp på Instagram. (Där heter jag för övrigt också retroknappen om någon vill följa mig där.) Tanken är att Instagrambilderna även ska läggas upp här på bloggen så jag börjar med denna väst till Folke 3 år. Den är sydd i Anna-Lena Emdéns underbara gristyg som jag hade den stora lyckan att få tag i tack vare en mycket god tygvän. Tack Mia!


2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare sød :-))))

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag blir nostalgisk när jag ser det här tyget. Jag minns det sedan jag var liten. Jag tror mamma sydde ett täcke och en kudde i det här tyget till min docka.

    SvaraRadera