tisdag 26 juni 2012

Och det är inte ens min födelsedag

Härom dagen var jag hos Birgitta som hade lagt undan lite smått och gott till mig. Bland annat så fick jag...


...det här fina täcket och...


...det här Dunderklumpstäcket! Så fint! Jag har aldrig sett något sånt förut och det är inte hemsytt utan hon har köpt det i en affär en gång i tiden.



En sån här smörask (som vi hade en likadan när jag växte upp) hade hon också till mig och sist...


...men inte minst fick jag det här underbara tyget som passade perfekt till...
Nej, förresten det får ni se längre fram! ; )

Tack så jättemycket Birgitta!

1 kommentar:

  1. Åh, jag vill också ha en snäll Birgitta som ger bort saker...nu är det min tur att bli avis! ;)
    Precis som du misstänkte, Zoo-tyget håller jag hårt i. Det är mitt kärlekstyg just nu och ska nog få gå till lillebrors åkpåse när han väl kommer ut om en månad. ;)
    Annars tänkte jag även meddela att jag troligen lyckats ragga hem det blå/gröna äppeltyget som du söker efter...fortfarande intresserad?
    KRAM
    Emelie

    SvaraRadera