tisdag 14 juni 2011

Tjohoo vad jag är glad idag!

Jag har nämligen fått en award från Mysigt design! Stort tack för den!


Tanken med awarden är att ge vidare till 5 andra bloggare med mindre än 100 följare för att göra folk uppmärksamma på dessa läsvärda bloggar.
Här kommer mina fem bloggtips:

* Solrum - fantastiskt fina bilder.
* Lina OJ - slöjd, återbruk och en massa snygga kläder som hon verkar sy i parti och minut.
* Prettoflamingos - finfina sydda barnkläder av återbrukstyger.
* Laine design - mest fina hemsydda barnkläder men även lite annat smått och gott. (Kolla speciellt in den här coola retro-overallen. Min favorit!)
* Retrokinder - det är snyggt, det är tyskt och det är retro.

3 kommentarer:

  1. Grattis till awarden! Du har en härlig hemsida som jag ofta besöker!

    Marie
    Kärleksfrö

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till din award!! Och 1000-tack för att du "awardade" mig!

    SvaraRadera
  3. åh, man tackar! och grattis till dig själv förresten!

    SvaraRadera