onsdag 22 juni 2011

Snyggare än snygg!

Som synes så blir det inte mycket egenproducerade grejer på bloggen just nu och det beror på 1) att det fina (nåja emellenåt i alla fall) vädret lockar ut mig från symaskin och stickor samt 2) att det jag faktiskt knåpar ihop på kvällarna är presenter som jag inte vill visa upp här förrän de har hamnat hos sina nya ägare. Tills vidare så visar jag istället upp lite andra grejer som den här underbara västen som Petra på Prettoflamingos sytt. Jag blev kär i den första gången jag såg den på hennes blogg och när hon nu auktionerade ut den på Tradera så kände jag att den måste jag ha och till min stora lycka så blev den min! Här finns Petras övriga Traderaauktioner. Kika in vetja!


Stort tack till dig Petra för att jag fick låna den här fina bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar