lördag 9 april 2011

På syfestival i Jönköping...

...kan man göra riktiga fynd. Som tex "universums sista snigeltyg" (enligt Znoks försäljare). Har ju letat efter detta tyg med ljus och lykta och fick för ett tag sedan tag på ynka 30 cm ifrån Danmark så jag blev överlycklig när Znok hade med en bit på festivalen och den blev min! Jag ville köpa 1,5 m och det var precis så mycket det fanns kvar. Men som tröst till andra snigeltygsälskare kan jag meddela att sniglarna kommer att komma tillbaks hos Znok fast i andra färger.


Fick ju självklart med mig lite annat smått och gott också och här nedan syns en del av inköpen.


      


 

1 kommentar:

  1. Åhhhh jag vill oxå ha! Dom där sko knapparna var inte helt fel!! Inte tygerna heller direkt. Nu behöver jag bara pengar, tyger och lära mig att sy plus en näve tålamod. Lätt fixat.

    SvaraRadera